Zoho, het CRM pakket van de toekomst
In de zakenwereld van vandaag, waar de toenemende concurrentie en klantrelaties steeds meer centraal staan in het zakendoen. Als u in minder tijd zaken wilt doen, heeft u een effectief verkoopvolgsysteem nodig. Zoho CRM is gebruiksvriendelijke software voor klantrelatiebeheer die geschikt is voor bedrijven van elke omvang. Het helpt zakelijke en verkoopprocessen te stroomlijnen om uw werk gemakkelijker te maken.
Intuïtieve bediening
De lay-outs zijn u meteen bekend, gepresenteerd met een strak ontwerp en zeer visuele meldingen. Bovenaan de CRM zien gebruikers bekende opties zoals Home, Feeds, Leads, Accounts en Contacten. Wanneer een gebruiker een item selecteert, verschijnen de filteropties automatisch aan de linkerkant van het scherm, waardoor het gemakkelijker wordt om te sorteren en alleen te zien wat nodig is. In de rechterbovenhoek van het scherm kunnen Zoho CRM-gebruikers meldingen bijhouden, e-mails openen zonder van andere taken af te wijken en de zoekfunctie gebruiken. Het geeft zijn gebruikers de mogelijkheid om eenvoudig gepersonaliseerde e-mailsjablonen te maken of bestaande sjablonen te gebruiken. De visuele interface maakt het gemakkelijk om groepen gebruikers met verschillende machtigingen aan te maken en te beheren.
Efficiëntie en compatibiliteit
Zoho CRM is een verrassend eenvoudige oplossing om te implementeren, waardoor het een ideale keuze is voor een klein bedrijf dat een product wil dat zijn taken vanaf het begin vervult: klantrelatiebeheer, verkoop en marketingoptimalisatie. Hoe meer aanpassingen u nodig heeft en hoe meer integraties u nodig heeft van andere modules, hoe langer het implementatieproces zal duren. De basis is echter heel eenvoudig in te stellen, zelfs als u geen intern technisch team heeft. De online documentatie voor dit systeem leidt nieuwe gebruikers stap voor stap door het installatieproces, en hoewel bijna elke SaaS-applicatie beweert dit te doen, levert Zoho echt waar als het gaat om eenvoudig te volgen handleidingen.
Een duidelijk en verbazingwekkend systeem
Zoho biedt meerdere abonnementsniveaus en twee betalingsopties. Het eerste niveau is een gratis abonnement dat kan worden gebruikt door maximaal 3 werknemers van één bedrijf. Dan, de standaardeditie, het instapabonnement, bevat het interessante functies zoals e-mailintegratie en het strategisch bijhouden van gegevens van uw e-mailings, onbeperkte registraties en integratie met Google ADS. Bovendien bevat het geavanceerde functies, zoals aangepaste modules en knoppen die doorgaans alleen beschikbaar zijn voor hogere abonnementsniveaus in andere CRM’s van hetzelfde kaliber.
Anticipeer op de uit te voeren taken en maak gedetailleerde analyserapporten!
Recent Comments